نشر شدت
کتابها
ویدیوها
جستهگریخته
مقالات
ارائه اثر به نشر
کمک به نشر مستقل شدت
کتابها
ویدیوها
جستهگریخته
مقالات
ارائه اثر به نشر
کمک به نشر مستقل شدت
0
فیلتر بر اساس :
موضوعات
برچسب ها
نویسنده ها
نمایش همه
همه
جسته ها و گریخته ها
کتاب ها
نوشته ها
ویدیو
همه
آرتور سی کلارک
آرتور شوپنهاور
آرکادی پلوتنیتسکی
آکیرا کوروساوا
آلفرد نورث وایتهد
آلن بدیو
آنتونیو نگری
اتللو
ادگار آلن پو
ادیب سلطان
استنلی کوبریک
امانوئل_کانت
انسان خردمند
انگل
بالاترین دمای جهان
باناخ-تارسکی
برتراند راسل
برنهارد ریمان
به آذین
بونگ جون-هو
تئودور آدورنو
تئوری ذهن
تاد فیلیپس
تاریخ جنسیت
جهان تک الکترونی
جهان همچون اراده و تصوّر
جهان-پرسش
جوکر
چنین گفت زرتشت
داروین
دیالکتیک روشنگری
رابین دانبار
ریچارد ددکیند
زاخر مازوخ
زایش تراژدی
زن،هنر،قدرت
زندگی قبیله ای بشر
زنون
زیگموند فروید
ژرژ باتای
ژولیا کریستوا
ژولیت
ژیل دلوز
سردی و شقاوت
سنجش خرد ناب
شکسپیر
شهاب الدین قناطیر
غروب بت ها
فراسوی نیک و بد
فریدریش نیچه
فلسفه ذهن
کاربرد لذت
کارل مارکس
کانت
کوپرنیک
گالیله
گرگ بیابان
گفتارها
گی دوبور
لودویگ فویرباخ
لیندا ناکلین
مارسل پروست
مارکی دو ساد
ماکس اشتیرنر
ماکس پلانک
ماکس هورکهایمر
مایکل هارت
مکتب فرانکفورت
مهدی سحابی
میشائیل هانکه
میشل فوکو
نجف دریابندری
نظریه آشوب
نیکولو ماکیاولی
نیما حیاتی مهر
هانری برگسون
هانری پوانکاره
هربرت مارکوزه
هرمان هسه
هملت
هنر-پرسش
والتر بنیامین
یووال نوح هراری
همه
نیما حیاتی مهر
سپتامبر 3, 2024
ریاضیات بسگانگیهای پیوسته: نقشِ ریمان در خوانش دلوز از برگسون
بیوگرافی: ناتان ویدر، استاد نظریه سیاسی در رویال هالووی دانشگاه لندن است جایی که او رئیس بخش سیاست و روابط بینالملل از سال 2009تا2013 بود. او
[…]
آگوست 30, 2024
برنهارد ریمان – نوشته: آرکادی پلوتنیتسکی
برنهارد ریمان آرکادی پلوتنیتسکی برگردان: شهاب الدین قناطیر دانلود فایل مقاله ریاضیات نقش مهمی در اندیشه ژیل دلوز ایفا کردهاست. این مهم با درگیری او با
[…]
ژانویه 4, 2024
کتاب «اعترافات شهوت» از میشل فوکو
آگوست 17, 2023
آیا ما روح داریم یا ذهن داریم؟
– – بارگذاری از یوتیوب (نیاز به فیلترشکن دارد) – – آیا ما روح داریم یا ذهن داریم؟ محتوا و اجرا: نیما حیاتی مهر انتشار: نشر
[…]
آگوست 17, 2023
کتاب «انسان خردمند»- سرخپوستان و سفر به ماه
مارس 12, 2023
آیا جهان ما شبیهسازی شده است؟
مارس 12, 2023
جهانِ ذهن جای میان دو گوش نیست!
مارس 9, 2023
میشل فوکو:تشابه تجربه جنون در نیچه و فروید
مارس 9, 2023
گی دوبور – فریبخوردهترین حس انسان
مارس 9, 2023
نیچه – پدر فلسفه کجاست؟
مارس 9, 2023
آیا «ادیسهی فضایی» یک فیلم نیچهای است؟
ژانویه 7, 2023
از کتاب «انسان خردمند» – درباره بودا و نیروانا
ژانویه 7, 2023
گی دوبور – جهان مجزای تصاویر
ژانویه 7, 2023
میشل فوکو – پایه گذاری هرمنوتیک
ژانویه 5, 2023
آیا خاطرات هویتِ ما را میسازند؟ (با نگاهی به فیلم شهر تاریک)
ژانویه 5, 2023
از کتاب «انسان خردمند»-چندخداپرستی
ژانویه 5, 2023
گی دوبور – مفهومِ نمایش و نقدِ آن
ژانویه 5, 2023
فروید: سه جراحت بزرگ!
ژانویه 5, 2023
میشل فوکو-روانشناسی نزد نیچه
دسامبر 30, 2022
نیچه – کتابهایی برای همهی مردم
سپتامبر 13, 2022
کتاب «مراقبت از خود» از میشل فوکو
جولای 28, 2022
گی دوبور – جهانبینیِ عینیتیافته
جولای 18, 2022
از کتاب «انسان خردمند»-جنگ تریاک!
جولای 17, 2022
میشل فوکو-جنبه تاریخی انسان
جولای 17, 2022
کتاب انسان خردمند-آیا بشر همیشه تکهمسر بوده؟
جولای 14, 2022
آیا دیگران انسان هستند؟ (تئوری ذهن)
جولای 14, 2022
برتراند راسل درباره افسانه دیونیسوس
جولای 13, 2022
گی دوبور – انکار انسان
جولای 12, 2022
میشل فوکو-تاویل عمودی نیست!
جولای 12, 2022
از کتاب «انسان خردمند»-نامه زدن در گذشته و اکنون
جولای 12, 2022
پروست-چگونه به مرگ تن دهیم!
جولای 12, 2022
میشل فوکو-هرمنوتیک مدرن
جولای 10, 2022
درباره فیلم پنهان اثر میشائیل هانکه
جولای 10, 2022
گی دوبور – خواستگاه نمایش
جولای 10, 2022
از کتاب «انسان خردمند»- چوب زدنِ شاگردان
جولای 10, 2022
ژیل دلوز- درباره پدیدارشناسی
جولای 9, 2022
از کتاب «انسان خردمند»- مثالِ شرکت پژو
جولای 9, 2022
مارسل پروست – بوسیدنِ آلبرتین
جولای 9, 2022
گی دوبور – فتیشیسم کالا
جولای 8, 2022
صفر در ریاضیات!
جولای 7, 2022
برتراند راسل درباره مستی و دیونیسوس
جولای 7, 2022
ژیل دلوز-عملکرد مشابه سینما و ادراک
جولای 7, 2022
میشل فوکو-فضای تاویل فروید
جولای 7, 2022
گی دوبور – از بودن به داشتن
جولای 7, 2022
مارسل پروست – چهره و صدای ما
جولای 6, 2022
رنگهایی که میبینیم و نمیبینیم!
جولای 6, 2022
ژیل دلوز-ادراکِ سینماتوگرافیک
جولای 6, 2022
میشل فوکو-مفهوم سطحیگری برای مارکس
جولای 6, 2022
از کتاب «انسان خردمند»-پیشرفتِ بشر
جولای 5, 2022
گی دوبور – هدفِ نمایش
جولای 5, 2022
برتراند راسل درباره خدایان المپ
جولای 5, 2022
میشل فوکو-نظم تحمیل شده بر اشیاء
جولای 5, 2022
هربرت مارکوزه – شورش!
جولای 4, 2022
درباره پدیده آشوب و نظریه آشوب
جولای 4, 2022
مارسل پروست درباره دوستبازی
جولای 4, 2022
گی دوبور – ازخودبیگانگی تماشاگر
جولای 4, 2022
از کتاب «انسان خردمند»- نظمِ خیالی
جولای 4, 2022
برتراند راسل درباره خدایان یونان باستان
جولای 4, 2022
تولد نظریه آشوب – (چرا مسئله 3 جسم قابل حل نیست؟)
جولای 3, 2022
مارسل پروست – طبیعتهای بیجان!
جولای 2, 2022
گی دوبور – تولیدِ انزوا
ژوئن 29, 2022
برتراند راسل – پرستشِ مادرِ بزرگ
ژوئن 19, 2022
کتاب «نمادگرایی – معنا و اثر آن» از آلفرد نورث وایتهد
ژوئن 15, 2022
مارسل پروست – خاک واقعیت با شن جادو
ژوئن 15, 2022
از کتاب «انسان خردمند»- دور زدن ژنوم
ژوئن 14, 2022
مارسل پروست – ساعتِ بدن
ژوئن 14, 2022
از کتاب «انسان خردمند»- واقعیتِ خیالی
ژوئن 14, 2022
برتراند راسل درباره اصلاحات پروتستانی
ژوئن 14, 2022
برتراند راسل درباره الهیات و وظیفه فلسفه
ژوئن 14, 2022
مارسل پروست – خواب جانوری
مارس 30, 2022
منحنی کخ – (چرا فراکتالها ابعاد کسری دارند؟)
جولای 20, 2021
پروست درباره ی احوالاتِ مستی
جولای 3, 2021
کتاب «کاربرد لذت»
جولای 3, 2021
کتاب «خود و آنچه ازوست»
جولای 3, 2021
رمان «ژوکوند»
جولای 3, 2021
رمان «سرزمین ریگ های فروزان»
جولای 3, 2021
رمان «سرزمین جرگه های نیستی»
جولای 3, 2021
راشومون – حقیقت کجاست؟
جولای 2, 2021
فویرباخ – تقدسِ وهم و بازنمود
جولای 1, 2021
تصویری که از تکاملِ انسان در ذهن داریم، غلط است.
جولای 1, 2021
«انسان اژدهایی» – گونه ی تازه ای به درختِ تکاملیِ انسان اضافه می شود؟
ژوئن 24, 2021
نیچه – نیکوترین چیز برای آدمیان
ژوئن 24, 2021
نیچه – جشن تاجگذاری طبیعت
ژوئن 24, 2021
نیچه – دیگ جادوگران
ژوئن 24, 2021
نیچه – بیماری و سلامت
ژوئن 24, 2021
نیچه-جادوی دیونیسی
می 25, 2021
شوپنهاور – اصل تشخص
می 25, 2021
نیچه-تجربیات رویاگونِ آپولونی
می 25, 2021
وقتی نیچه ناخودآگاه را می داند!
می 25, 2021
نیچه – زندگی از چشمان اخلاق
ژانویه 29, 2021
زندگی قبیله ای بشر و عدد دانبار
ژانویه 8, 2021
مفهوم بینهایت و مقیاس های پلانک
دسامبر 29, 2020
وقتی جهان به تکرار می افتد
دسامبر 24, 2020
سرعت های بالاتر از نور
دسامبر 18, 2020
بالاترین دمای جهان
دسامبر 11, 2020
جهان تک الکترونی
نوامبر 27, 2020
پروست: همسرایی اندیشه های رقیق
نوامبر 17, 2020
ماکس اشتیرنر: لیبرالیسم و خواست اخلاقی
نوامبر 17, 2020
ماکس اشتیرنر: حیوان سیاسی و امر مقدس
اکتبر 29, 2020
ناکلین: ادراک زنان از ظلم
اکتبر 29, 2020
ناکلین: گفتمان پدرسالارانه ی قدرت
جولای 9, 2020
نیچه: روانشناسی شاعر تراژیک یونان
جولای 9, 2020
نیچه: نگونبختی چاندالا در رژیم اخلاقی
جولای 9, 2020
نیچه: شکاف میان انسان با انسان
جولای 9, 2020
نیچه: توصیه به خودکشی بدبینان
جولای 9, 2020
نیچه: درباره سوسیالیست ها و انقلاب
جولای 9, 2020
نیچه: امتحان شفاهی دکتری
جولای 9, 2020
نیچه: شوپنهاور و میراث مسیحی
جولای 9, 2020
نیچه: زشتی و دردنمون تباهی زدگی
جولای 9, 2020
نیچه: خودبینی انسان در بازتاب طبیعت
جولای 9, 2020
ژولیا کریستوا: بیگانگی رواقی و فروید
جولای 9, 2020
ژولیا کریستوا: بیگانگیِ زنان در اسطوره یونانی
جولای 9, 2020
ژولیا کریستوا: نفرت از دیگرانی که از تبارِ من نیستند
جولای 9, 2020
ژولیا کریستوا: ریشه های ملی و کیش نیاکانمان
جولای 9, 2020
آلن بدیو: پارادکس تاریخیِ ما
جولای 9, 2020
آلن بدیو: افکندنِ استثنا به زندگی عادی افراد
جولای 9, 2020
آلن بدیو: تمایزِ ممکن و ناممکن در دولت
جولای 9, 2020
آلن بدیو: علوم انسانی در دانشگاه ها
جولای 9, 2020
آلن بدیو: تمایز میانِ کارِ فکری و کارِ یدی
جولای 9, 2020
فروید: اصل لذت و میزان هیجان
جولای 9, 2020
فروید: در وصفِ زیست شناسی
جولای 9, 2020
فروید: غرایز جنسی و غریزه ی وحدتِ مجدد؟
جولای 9, 2020
فروید: نظریه ی آریستوفانس درباره جنسیت ها
جولای 9, 2020
فروید: سادیسم و اروس
جولای 9, 2020
فروید: مرگ مشخصه ی نخستین موجودِ زنده نیست
جولای 8, 2020
فروید: غریزه سرکوب شده
جولای 8, 2020
فروید: ردِ وجود غریزه ای برای کمال
جولای 8, 2020
فروید: گروهِ غرایزِ جنسی
جولای 8, 2020
فروید: غریزه بازگشت به سوی حالتِ بی جان
جولای 8, 2020
فروید: هدفِ تمامیِ زندگی مرگ است
جولای 8, 2020
فروید: محافظه کاریِ غرایز
جولای 7, 2020
فروید: غریزه چیست؟
جولای 7, 2020
فروید: شکلگیریِ آسیب (تروما) در دستگاه ذهنی
جولای 7, 2020
فروید: تکرار در بازی کودکان
جولای 7, 2020
فروید: خواب ها و رویاهای روان رنجوری آسیب زا
جولای 7, 2020
فروید: نظریه ی شوک و رویکردِ ما
جولای 7, 2020
فروید: منشا فراافکنی در روان
جولای 7, 2020
فروید: محرک های داخلی و خارجی
جولای 4, 2020
فروید: ریزکیسه و لایه ی قشری آن
جولای 4, 2020
فروید: اجبار به تکرار
جولای 4, 2020
فروید: تکرار تجربه در فرد بیمار
جولای 3, 2020
نیچه: انسان مدرن
جولای 3, 2020
نیچه: سرمستی
جولای 3, 2020
نیچه: دیدن آموختن
جولای 3, 2020
آلن بدیو: بانک ها را نجات دهید!
جولای 3, 2020
آلن بدیو: واقعا 400 میلیارد یورو چه شکلی است؟
جولای 3, 2020
آلن بدیو: توصیف بحران مالی جهانی
جولای 2, 2020
آلن بدیو: جهان موجودی ضروری نیست
جولای 2, 2020
نیچه: دروغ پارسایانه
جولای 2, 2020
فروید: رفتار بیمار در فشارِ تکرار
جولای 2, 2020
آلن بدیو: انتخابات فریب است
جولای 2, 2020
نیچه: بی گناهیِ جهان
جولای 2, 2020
آلن بدیو: نظراتِ فیلسوفانِ نو
جولای 2, 2020
فروید: شکوفایی زندگی جنسی طفولیت
جولای 2, 2020
نیچه: هدفِ آموزه ی آزادی
ژوئن 1, 2020
پروست: به نمایش گذاشتنِ چیزها
آوریل 25, 2020
ادگار آلن پو: نیروهایی جاودانی
آوریل 22, 2020
کانت: آزادی یا اختیار
آوریل 17, 2020
دیالکتیک روشنگری: گناه کبیره ی بیگانگی
آوریل 6, 2020
دیالکتیک روشنگری: دوام آوردن در جامعه
مارس 31, 2020
نیچه: غریزه ی فیلسوفان
مارس 28, 2020
دیالکتیک روشنگری: قربانی برای خدایان
مارس 26, 2020
والتر بنیامین: عرصه های جنون
مارس 20, 2020
هملت – رازهای زندان
مارس 9, 2020
دیالکتیک روشنگری: بهشت های ناممکن
مارس 7, 2020
نیچه: ارزش زندگی
مارس 2, 2020
هملت – سایه ی سایه
فوریه 11, 2020
پروست: نزدیک شدنِ صبح
فوریه 4, 2020
دلوز: ساد و مازخ و توصیف ها
ژانویه 30, 2020
دیالکتیک روشنگری: یکسان سازی تفاوت ها
ژانویه 29, 2020
ادگار آلن پو: انزوا
ژانویه 17, 2020
مارکس: تکرار تاریخ
دسامبر 24, 2019
دیالکتیک روشنگری: برساختنِ نفس (ego)
دسامبر 21, 2019
دیالکتیک روشنگری: سرکوب ارگانیک
نوامبر 30, 2019
دیالکتیک روشنگری: منفعت جامعه صنعتی
نوامبر 26, 2019
پروست: نبوغ و پالودگی های اجتماعی
نوامبر 8, 2019
جوکر (2019) – کمدی و کار زنده
اکتبر 24, 2019
دیالکتیک روشنگری: ماشین جامعه صنعتی
اکتبر 9, 2019
دیالکتیک روشنگری: لحن ریاضیاتی
سپتامبر 30, 2019
فروید: اصل لذت و اصل واقعیت
سپتامبر 27, 2019
کانت: فیزیک و ریاضیات
سپتامبر 24, 2019
اتللو – ثروت
سپتامبر 21, 2019
ماکیاولی: فرمانده خردمند
سپتامبر 17, 2019
نیچه: درباره-ی بتِ نو
سپتامبر 14, 2019
آنتونیو نگری: نمایندگی سیاسی
آگوست 23, 2019
دیالکتیک روشنگری: پرسش های کودک
آگوست 9, 2019
والتر بنیامین: فیلمِ فاوست
ژوئن 22, 2019
پروست: چشم اندازِ موسیقیدان
ژوئن 8, 2019
دیالکتیک روشنگری: ستایش تن
می 31, 2019
دیالکتیک روشنگری: جهان حیوانات
می 28, 2019
دلوز: سه مادر مازوخ
می 26, 2019
نیچه: عقلانیت و غریزه
می 24, 2019
دیالکتیک روشنگری: تفکر فهرستی
می 24, 2019
نیچه: چه باک؟
می 21, 2019
ماکس اشتیرنر: خواست من
می 1, 2019
دیالکتیک روشنگری: رابطه ی دو پهلوی روشنگری با سلطه
آوریل 27, 2019
نیچه: فیلسوفان و حقیقتی که زن است
آوریل 23, 2019
دیالکتیک روشنگری: آفریقا و شر تمدن
مارس 26, 2019
نیچه: اختراع روح مجرد
مارس 23, 2019
کانت: بایستن در طبیعت
مارس 3, 2019
نیچه: جاودانگی
مارس 3, 2019
دیالکتیک روشنگری: ژرفنای درون و گایست (geist)
فوریه 19, 2019
ماکیاولی: مردم و آزادیِ پس از استبداد
فوریه 12, 2019
دیالکتیک روشنگری: طرد گذشته
فوریه 10, 2019
ماکیاولی: رفتار نیک حکومت در خطر
فوریه 6, 2019
دیالکتیک روشنگری: رهاشده از بندگی
فوریه 3, 2019
ماکس اشتیرنر: قلمرو من در جامعه
ژانویه 25, 2019
دیالکتیک روشنگری: حیات حیوانات
ژانویه 16, 2019
دیالکتیک روشنگری: روح روشنگری
ژانویه 13, 2019
پروست: سفر، اتومبیل و جهش
دسامبر 31, 2018
پروست: معتاد به مورفین یا مسلول
دسامبر 24, 2018
ژولیت – ساد – اربابیت
دسامبر 18, 2018
ماکس اشتیرنر: اشباح اندیشه
دسامبر 13, 2018
کانت: زمانمندی و مکانمندی
دسامبر 12, 2018
دیالکتیک روشنگری: تبدیل باهوشی به بلاهت
دسامبر 11, 2018
کانت: تصور پدیدار
دسامبر 6, 2018
پروست: نیلوفرِ عصبی
نوامبر 28, 2018
دیالکتیک روشنگری: معنای هر فیلم
نوامبر 27, 2018
نیچه: خوکان و خران
نوامبر 17, 2018
پروست: نوکِ زبانی حرف زدن
اکتبر 28, 2018
والتر بنیامین: ارتباطِ اقتصاد و فرهنگ
سپتامبر 23, 2018
اتللو – حسد، عشق، اراده
سپتامبر 19, 2018
ادگار آلن پو: فلاکتِ خاک
سپتامبر 14, 2018
دیالکتیک روشنگری: سینما، مدرسه اخلاق
سپتامبر 13, 2018
والتر بنیامین: خوفی ماقبل تاریخی
سپتامبر 4, 2018
پروست: عشق سوان
آگوست 23, 2018
والتر بنیامین: جهانِ باستانیِ اسطوره
آگوست 21, 2018
نیچه: درباره ی مگسان بازار
آگوست 19, 2018
دیالکتیک روشنگری: باور به اشباح
آگوست 18, 2018
باتای: زبانِ ساد
آگوست 5, 2018
پروست: لباس پوشیدنِ خانم سوان
آگوست 3, 2018
نیچه: مفهوم شگفت خدا
جولای 4, 2018
فوکو: کاربرد لذت
ژوئن 10, 2018
نیچه: معادله سقراطی
ژوئن 8, 2018
دلوز: ساد و بازجنسی سازی
می 30, 2018
کانت: من می اندیشم
می 10, 2018
دیالکتیک روشنگری: قربانی کردن لحظه ی حال
می 7, 2018
گرگ بیابان – بورژوا
می 5, 2018
نیچه: منِ جوهرین
آوریل 26, 2018
دیالکتیک روشنگری: بهانه بخشودن جلاد
آوریل 13, 2018
خرد در «سنجشِ خرد ناب»
آوریل 2, 2018
نیچه: درباره-ی دولت و دولتمردان سیاسی
مارس 28, 2018
دیالکتیک روشنگری: تکانه های آشنا
مارس 21, 2018
دیالکتیک روشنگری: عشق/نفرت به تن
مارس 10, 2018
نیچه: بهره دکانداران
مارس 9, 2018
دیالکتیک روشنگری: سروری سوژه بر طبیعت
مارس 5, 2018
برتراند راسل: برزخی به نام فلسفه
فوریه 23, 2018
کانت: امکان اثبات اختیار
ژانویه 29, 2018
پروست: کویچ ها (زالزالک های وحشی)
ژانویه 7, 2018
مارکی دو ساد: آنارشی و قانون
دسامبر 30, 2017
ادگار آلن پو: بیهوشی
دسامبر 24, 2017
آنتونیو نگری: مشروعیت دموکراتیک پسامدرن
دسامبر 23, 2017
گرگ بیابان – لودگی
دسامبر 7, 2017
کانت: اخلاق راستین کنش ها
نوامبر 22, 2017
دلوز: تمایز بنیادین سادیسم و مازوخیسم
اکتبر 21, 2017
دیالکتیک روشنگری: کانت و هالیوود
اکتبر 18, 2017
نیچه: پارسایی و اخته ی آرمانی
اکتبر 16, 2017
دیالکتیک روشنگری: قربانی کردن
اکتبر 4, 2017
دیالکتیک روشنگری: تقدیر اقتصادی
سپتامبر 23, 2017
دلوز: فروید و جنسی زدایی
جولای 31, 2017
پروست: زیبایی و شادکامی
جولای 13, 2017
دیالکتیک روشنگری: تفاوت و یکسانی
جولای 9, 2017
دیالکتیک روشنگری: تکرار همگانی
ژوئن 30, 2017
پروست: شقایق تنها
ژوئن 15, 2017
کانت: یزدان شناسی
ژوئن 2, 2017
دلوز: سه فرآیند انکار در مازوخیسم
ژوئن 2, 2017
دلوز: سردی مازوخیستی
ژوئن 2, 2017
پروست: واقعیت های فراسویی
می 18, 2017
دیالکتیک روشنگری: صنعت فرهنگ سازی
می 13, 2017
دلوز: قانون و امر خیر در نگاه کانت
می 4, 2017
ماکیاولی: شبح حکومت
آوریل 7, 2017
دیالکتیک روشنگری: مفهوم خدا
مارس 29, 2017
کانت: کرانه های خرد
مارس 4, 2017
فروید: ورای اصل لذت
مارس 1, 2017
دیالکتیک روشنگری: فرد زوال یافته
فوریه 25, 2017
کانت: رابطه ی فهم و خرد
فوریه 23, 2017
دیالکتیک روشنگری: زنان و یهودیان
فوریه 15, 2017
ادگار آلن پو: افسانه سکوت
فوریه 1, 2017
دلوز: قهرمان سادیستی و قانون
ژانویه 6, 2017
کانت: فهم و طبیعت
ژانویه 6, 2017
دیالکتیک روشنگری: پارانویا
دسامبر 21, 2016
آنتونیو نگری: پارادوکس دولت پسامدرن
دسامبر 14, 2016
فروید: شکافی در اصل لذت
دسامبر 5, 2016
دیالکتیک روشنگری: نیچه و لذت
دسامبر 3, 2016
دیالکتیک روشنگری: ریسک در اقتصاد
نوامبر 15, 2016
دیالکتیک روشنگری: پارانویا و آموزش
نوامبر 14, 2016
نیچه: اخترشناسی و جزمیت
نوامبر 12, 2016
دلوز: فتیشیسم
نوامبر 4, 2016
نیچه: اراده و بسگانگی کننده ها
اکتبر 20, 2016
دیالکتیک روشنگری: رژ لب و عشق
اکتبر 15, 2016
دیالکتیک روشنگری: زندگی خصوصی
اکتبر 8, 2016
پروست: هیولایی دریایی
سپتامبر 24, 2016
دیالکتیک روشنگری: فرد تنها و تکرو
سپتامبر 24, 2016
پروست: خوابیدن در قطار
سپتامبر 23, 2016
انگل (2019) – معماری و مسئله بو
سپتامبر 10, 2016
فوکو – کاربرد لذت: پزشکان از دیدگاه افلاطون
آگوست 24, 2016
دیالکتیک روشنگری: سرگرمی و گریز
آگوست 15, 2016
ساد و مازوخ و دو نوع مراوده
آگوست 13, 2016
دیالکتیک روشنگری: فکر فقط برای تولید
آگوست 7, 2016
دیالکتیک روشنگری: ترانه های محبوب
آگوست 6, 2016
ماکیاولی: پیشنهاد در نظر اول
آگوست 3, 2016
نیچه: بود و نمود
جولای 30, 2016
فوکو – کاربرد لذت: بازی های حقیقت
جولای 26, 2016
دلوز: سوپراگو در سادیسم و مازوخیسم
جولای 22, 2016
پروست: صورتیِ گونه های دوشیزه
جولای 18, 2016
کانت: شکلواره
جولای 17, 2016
دیالکتیک روشنگری: کانت و ابرانسان
جولای 12, 2016
مارکس: رویای جهان
جولای 12, 2016
از کتاب کاربرد لذت فوکو
جولای 12, 2016
نیچه: انگل
ژوئن 24, 2016
پروست: دردِ یادآوری
ژوئن 23, 2016
کانت: ایده های استعلایی
ژوئن 21, 2016